Зарекомендував себе Nissan Primera P12 автомобілем, який виглядає досить футуристично за свою ціну, але після тривалого користування потребує особливого догляду.
Із досвіду можемо зазначити, що основні проблемні зони Primera P12: варіатор і рульова рейка після 150 тис пробігу, направляючі задніх супортів.
Ми розглянемо автомобіль Nissan Primera P12 2005 року випуску, 1.8, механіка, бензин: як зарекомендувала себе дана модель, які питання виникають при експлуатації - міцність кузова, двигуна, основні проблеми по ходової частини та електрообладнанню.
У двигунах можна очікувати, що із пробігом 180-200 тис. км збільшиться витрата масла на угар. Для усунення несправності доведеться поміняти маслозйомні ковпачки на клапанах, а не допоможе - поршневі кільця. Інші непередбачені сюрпризи в цьому моторі здатні підносити витратомір (расходомір) повітря, датчики положення распредвала і коленвала, паливний насос.
У передній підвісці найчастіше турбують стійки стабілізатора, які здатні вимагати заміни через 40-60 тис. км. Після цього терміну заміна може знадобитися шаровим опорам і сайлент-блокам. Довговічність шарнірів рульових тяг знову-таки оцінюється на рівні 60-80 тис. Км. Ближче до 80-100 тис. Км можуть нагадати про себе амортизатори. Після 150 тис. км збільшується ймовірність виходу з ладу нижнього карданного шарніра рульового вала і течі з рульової рейки.
У передній підвісці найчастіше турбують стійки стабілізатора, які здатні вимагати заміни через 40-60 тис. км. Після цього терміну заміна може знадобитися шаровим опорам і сайлент-блокам. Довговічність шарнірів рульових тяг знову-таки оцінюється на рівні 60-80 тис. Км. Ближче до 80-100 тис. Км можуть нагадати про себе амортизатори. Після 150 тис. км збільшується ймовірність виходу з ладу нижнього карданного шарніра рульового вала і течі з рульової рейки.
Задня підвіска - балка. Вона витриваліше передньої підвіски, але для поліпшення стійкості і керованості автомобіля оснащена механізмом Скотта-Рассела, через що ремонтувати балку вкрай важко.
У наших клієнтів інколи виявляються несправності клімат-контролю, іммобілайзера, поломки електродвигуна пічки, механізму склопідйомників, замків дверей і кнопки відкривання багажника, зникнення зображення на центральному дисплеї, "глюки" бортового комп'ютера.
Однак першочерговим з усіх питань, що виникають при експлуатації Primera в Україні, - захист від корозії. Особливо сильному іржавіння у Primera схильна задня частина днища. Чи вдасться зберегти кузов - інше відремонтувати можна.