Які питання виникають при експлуатації Nissan Primera P12?

Зарекомендував себе Nissan Primera P12 автомобілем, який виглядає досить футуристично за свою ціну, але після тривалого користування потребує особливого догляду.

Із досвіду можемо зазначити, що основні проблемні зони Primera P12: варіатор і рульова рейка після 150 тис пробігу, направляючі задніх супортів.

Ми розглянемо автомобіль Nissan Primera P12 2005 року випуску, 1.8, механіка, бензин: як зарекомендувала себе дана модель, які питання виникають при експлуатації - міцність кузова, двигуна, основні проблеми по ходової частини та електрообладнанню.

У двигунах можна очікувати, що із пробігом 180-200 тис. км збільшиться витрата масла на угар. Для усунення несправності доведеться поміняти маслозйомні ковпачки на клапанах, а не допоможе - поршневі кільця. Інші непередбачені сюрпризи в цьому моторі здатні підносити витратомір (расходомір) повітря, датчики положення распредвала і коленвала, паливний насос.

У передній підвісці найчастіше турбують стійки стабілізатора, які здатні вимагати заміни через 40-60 тис. км. Після цього терміну заміна може знадобитися шаровим опорам і сайлент-блокам. Довговічність шарнірів рульових тяг знову-таки оцінюється на рівні 60-80 тис. Км. Ближче до 80-100 тис. Км можуть нагадати про себе амортизатори. Після 150 тис. км збільшується ймовірність виходу з ладу нижнього карданного шарніра рульового вала і течі з рульової рейки.

У передній підвісці найчастіше турбують стійки стабілізатора, які здатні вимагати заміни через 40-60 тис. км. Після цього терміну заміна може знадобитися шаровим опорам і сайлент-блокам. Довговічність шарнірів рульових тяг знову-таки оцінюється на рівні 60-80 тис. Км. Ближче до 80-100 тис. Км можуть нагадати про себе амортизатори. Після 150 тис. км збільшується ймовірність виходу з ладу нижнього карданного шарніра рульового вала і течі з рульової рейки.

Задня підвіска - балка. Вона витриваліше передньої підвіски, але для поліпшення стійкості і керованості автомобіля оснащена механізмом Скотта-Рассела, через що ремонтувати балку вкрай важко.

У наших клієнтів інколи виявляються несправності клімат-контролю, іммобілайзера, поломки електродвигуна пічки, механізму склопідйомників, замків дверей і кнопки відкривання багажника, зникнення зображення на центральному дисплеї, "глюки" бортового комп'ютера.

Однак першочерговим з усіх питань, що виникають при експлуатації Primera в Україні, - захист від корозії. Особливо сильному іржавіння у Primera схильна задня частина днища. Чи вдасться зберегти кузов - інше відремонтувати можна.