Nissan X-trail T31, механіка, 2.0 бензин — наш огляд і думка клієнта

Nissan X-Trail T31 наділений мужньою зовнішністю, проте лакофарбове покриття кузова на подив ніжне. Лак вже через кілька років починає мутніти і затирається - як і весь зовнішній хром. А відколи на фарбі залишаються навіть після легких ударів дрібними камінчиками. Найгірше, якщо вони з'являються на неоцинкованої даху: місця «бойових контактів» швидко іржавіють.

Незважаючи на дитячі хвороби, Nissan X-Trail серії T31 став справжнім бестселером серед кросоверів. Вже дуже приваблива можливість отримати багато автомобіля за відносно невеликі гроші.

Найбільша проблема дволітрового бензинового двигуна - невеликий ресурс ланцюга ГРМ. Ми рекомендую міняти її кожні 100 000 кілометрів.

Традиційна механічна коробка дуже живуча. Мабуть, єдиний її недугу в тому, що у машин 2010 року випуску на 30 000- 40 000 кілометрів доводилося міняти зчеплення через бракованого диска.

Основне джерело неприємних звуків зовні - деренчить пластикова панель під двірниками.

Інтер'єр теж не без "цвіркунів". Головний з них оселився в підстаканниках нижній частині центральної консолі. Оббивка сидінь, будь то тканина або кожзам, стійкістю не відрізняється і вже через два роки затирається, втрачаючи товарний вигляд. Зазвичай до цього часу облазить і обід керма. Але ще сильніше засмучує обігрівач. Роки через три його моторчик починає свистіти через зношування щіткового вузла і колектора, що обіцяє швидку заміну деталі в зборі.

Інтер'єр теж не без "цвіркунів". Головний з них оселився в підстаканниках нижній частині центральної консолі. Оббивка сидінь, будь то тканина або кожзам, стійкістю не відрізняється і вже через два роки затирається, втрачаючи товарний вигляд. Зазвичай до цього часу облазить і обід керма. Але ще сильніше засмучує обігрівач. Роки через три його моторчик починає свистіти через зношування щіткового вузла і колектора, що обіцяє швидку заміну деталі в зборі.

"За родом діяльності доводиться часто їздити по сільській місцевості. Заміські дороги бувають різні, деякі, напевно, простіше з партизанськими стежками порівняти. Такі, правда, рідкість, але подолання поганих доріг стояло на першому місці серед вимог, які висувалися при виборі машини."

"В принципі мене влаштовував і "паркетник". Я не мисливець, не рибалка, що не геолог і не лісник. Того, що можуть на бездоріжжі робити джипи на зразок Nissan Patrol, мені не потрібно, тому що повне бездоріжжя в програму експлуатації не входило."

"У мене претензій щодо прохідності X-Trail нема. В цілому мене його можливості влаштовують. Думаю, мисливців і рибалок його прохідність теж влаштує, якщо, звичайно, вони не надумають на X-Trail через трясовину їхати або річку форсувати, щоб прямо до риби або качках під'їхати."

"Практичність у машини така ж, як у інших моделей, які для неї є конкурентами. Мені вантажівка не потрібна, об'єму багажника для моїх потреб вистачає, як, втім, вистачало і в попередньому авто."

Підвіска «Ікс-Трейла» схожа з підвіскою «Кашкая» і конструкцією, і проблемами. Найслабша ланка - опорні підшипники. Потрапляють в підшипник бруд і пісок зношують його за 20 000-30 000 кілометрів. Але це стосується автомобілів перших трьох років випуску. Пізніше вузол допрацювали, продовживши підшипників життя до 100 000 кілометрів.

Трохи довше 40 000 кілометрів служать стійки і втулки стабілізаторів поперечної стійкості. Для заміни останніх доведеться знімати підрамник, на якому заодно непогано б поміняти сайлент-блоки. У версій з 2,5-літровим двигуном окремо вони не продаються, зате підійдуть аналогічні деталі від дволітровою модифікації. Сайлент-блоки і кульові опори передніх нижніх важелів тримаються до 80 000-100 000 кілометрів. На цьому пробігу підходить черга ступичні підшипників, які змінюють тільки разом зі ступицею.

У задній підвісці найбільше клопоту з нижніми втулками амортизаторів, особливо у автомобілів перших років випуску. Після рестайлінгу 2010 року втулки допрацювали, і болячка залишилася позаду. Стукають опори і пластикові кожухи передніх амортизаторів? З цією особливістю простіше змиритися, ніж намагатися її усунути.

Рульова рейка цілком надійна і не починає стукати раніше 140 000- 150 000 кілометрів. При повороті керма часто видають звук Карданчик рульового вала і скриплять його гумові ущільнення. Мастило силіконовим складом вже стала для власників «Ікс-Трейла» ритуалом.

Надійна і гальмівна система. У деяких автомобілів відмовляв блок ABS - найчастіше після штурмів бродів і інших грязьових ванн.

Більше половини автомобілів на ринку обладнані дволітровими бензиновими двигунами (MR20DE) - і вони найчастіше ламаються. Причому в найгіршому становищі опинилися власники «Ікс-Трейл» 2008 року випуску: на деяких машинах двигуни мали дефект поршневої групи і страждали підвищеною витратою масла.

Крім того, після 140 000 - 150 000 кілометрів у деяких двигунів залягають поршневі кільця і витрата масла перевищує літр на тисячу кілометрів. Розкоксовка допомагає не завжди, і тоді готуйте гроші на комплект поршневих кілець і маслос'емних ковпачків. Плюс - разів у п'ять більше за роботу майстра.

Якщо ви купуєте авто, обов'язково огляньте двигун знизу. Через 60 000 - 70 000 кілометрів герметик, що виконує роль прокладки піддону, починає пропускати мастило. Часто допомагає протяжка болтів піддона, але іноді доводиться повторно наносити герметик.

Моторне масло не єдина рідина, яку активно втрачає X-Trail. Якщо рівень антифризу регулярно падає, перевірте герметичність розширювального бачка. Текти по стику верхньої і нижньої частин - фірмова риса дволітрового агрегату. Рідше рідина сочиться з-під прокладки термостата. Якщо антифриз йде, а течі зовні не видно, - справи погано. У мотора MR20DE тонкі стінки свічкових колодязів, і досить злегка перестаратися при закручуванні, щоб різьблення тріснула і антифриз став потрапляти в камеру згоряння. Тому візьміть за правило закручувати свічки тільки динамометричним ключем.

Незалежно від типу двигуна бреше покажчик запасу палива. Благо, що засмітився і, як наслідок, залипаючий датчик рівня палива замінюється окремо . А ось паливний фільтр можна поміняти виключно в зборі з бензонасосом. Щоб не витрачатися на дорогий вузол, для профілактики прочищати сітку фільтра кожні 30 000 - 35 000 кілометрів.

Через 100 000 - 110 000 кілометрів доведеться відрегулювати клапани. Ви не помилилися: зазори у всіх двигунів виставляються по-старому, підбором товщини штовхальників (регулювальні шайби не передбачені). Чи не найстійкіші опори двигуна вимагають заміни ще до 100 000 кілометрів.